Tuesday, December 23, 2008

Asso den här låten älskade jag när jag var typ 9 ^^ sorglig iaf:/ kmr lägga in fler bra låtar typ^^Eller det kmr va komiker videos jag lägger in:


XDXD



"att du sådär *poff poff*" X'D haha såå fucking schööön



"Aha vare där din morsa!XD haha fy fan han e såå grymt shan da man asso;)
Julafton snart, ska sussa snart oxå:) idigt som faanXP
Låter dt här ego varning tkr ni^^?
L- asso fy fan det här blir typ den värsta julen ever!
moi- hahah vrf dt?
L- Asso jag kmr typ inte få ngr bra julklappar -_-
moi- what e du seriös?xd vad menr du med bra`lxm, allt e ju bra;)
L- haha nej man asso jag kmr nte få ngr "YEAH"(DYRA)julklappar lxm, dt suger med vanliga ju!
moi- haha så allt e dåligt om du får enkla presenter?^^
L- aa, (låter kazig)asso om jag inte får ngr bra julklappar så tänker jag fan.... typ slå dom på näsan!(bästa hon kom på att hon skulle våga göra)
moi- Du e lite... ego oh tragisk^^
;)älskar dig gumman<3 min lilla satsare/gangsta/mupp/ego/sångare/kock X'D haha
natti natti sweets;)<33

No comments:

Post a Comment